
Jeśli opuściłeś swój dom w dowolnym momencie dzisiaj, szanse są takie, że będziesz widział kilka billboardów rozrzuconych wokół, reklamując wszystko od hamburgerów do samochodów. Są one głównym filarem naszych dróg i naszych centrów miejskich, a przy wszystkich zmianach w technologii reklamowej w ciągu roku, billboard reklamowy pozostaje tak silna platforma jak zawsze.
Wszechstronność
W ustępie otwierającym, wspomnieliśmy o zmianach w technologii reklamowej. Wiele z tych zmian uczyniły reklamę billboardową silniejszy, a nie skazując go na irrelewantność. Oczywiście, tradycyjna reklama 48 lub 96 arkuszy plakat może nadal działać doskonale, ale cyfrowe billboardy naprawdę wziął reklamę na nowy poziom. Wszechstronność reklam cyfrowych pozwala na tak wiele kreatywności, od interaktywnych wyświetlaczy do promocji wrażliwych na ruch, jest tak wiele można zrobić z cyfrową reklamą. To może pomóc Twojej reklamie wyróżnić się, co prowadzi do większego poziomu zaangażowania z konsumentami, którzy widzą lub interakcji z wyświetlaczem. Ta wszechstronność nadaje się również do reklam wrażliwych na czas. Jeśli prowadzisz happy hour w barze, na przykład, Twoja reklama może zmienić się podczas happy hour, aby promować go bardziej intensywnie, powracając do bardziej ogólnej reklamy poza tymi godzinami.
Nie można ich ignorować
Reklamy online można zablokować, można zmienić kanał lub wyłączyć telewizor, gdy reklama się pojawi – i to samo można zrobić z radiem. Billboardy są jednak bardzo trudne do zignorowania. Jeśli reklama jest dobrze zaprojektowana, z mocnym przekazem, to na pewno ją zapamiętają.
Jest to zaufane medium
Niektóre rodzaje reklamy są bardziej godne zaufania niż inne, a nośniki billboard posiadają wyższy poziom zaufania niż kilka innych formatów, w tym reklamy online i mediów społecznych. Ten poziom zaufania oznacza, że Twój przekaz będzie miał większą wagę niż w przypadku reklamy za pośrednictwem banerów internetowych, na przykład.
Śledzenie wpływu
Do niedawna, to było dość trudne do śledzenia wpływu reklamy zewnętrznej miał na publiczność i marki. Teraz jednak istnieje wiele sposobów, aby zobaczyć, jak twoja promocja robi. Dodanie adresu URL lub kod QR do reklamy jest doskonałym sposobem, aby to zrobić, można użyć oprogramowania analitycznego, aby zobaczyć, ile osób odwiedziło adres URL lub zeskanowany kod, co daje wyraźne wskazanie, ile osób zaangażowało się w promocję. To tylko kilka korzyści z tradycyjnej reklamy billboardowej. Ten format pozwala na prawdziwe wyrażenie kreatywności, wykorzystując sztukę, wideo, kopię i marketing w jednym skutecznym pakiecie, angażując się i wpływając na konsumentów w sposób, że inne media po prostu nie może dopasować.
Zobacz więcej na: https://billboardy360.pl/tablice-reklamowe/sieradz/